Nej, nej, nej, nej, INTE NU!

Jag har ett stort problem, jag håller på att bli sjuk.... Jag har känt mig lite halvdålig sen i måndags, men när jag vaknade i morse så sa min kropp ifrån direkt, jag mår inte bra! Huvudet gör ont och känns tungt som en bibel, jag har ont i halsen och den är så tjock så jag knappt kan svälja, och jag är allmänt jättetrött.

Idag hade vi i alla fall våran första praktiska manikyrlektion,  en ganska enkel lektion, så jag behövde inte få panik för att jag inte hängde med i genomgången särskillt bra. Vi pratade om hur man lägger upp handdukarna, hur man filar en nagel rätt och hur man rensar och petar nagelband. Jag är ju faktiskt redan diplomerad manikyrist (och min stora fördel är att min förra manikyrlärare har jobbat på Elisabethskolan, så hon har lärt ut samma tekniker som lärs ut där) så jag visste redan i stort sett allt. Känns ganska skönt att ha ett litet försprång.

Nej, nu ska jag lägga mig i soffan med en kopp te och vila lite. Efter det måste jag repetera lite från lektionen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0