Dag 3 på Elisabetskolan

Hej på er!
Gud vilken helg jag har haft, tror inte att jag har hunnit sitta framför datan i mer än fem minuter sen jag skrev det förra inlägget.

Men jag lever och har det bra! Med en nyopererad hund (han mår jättebra och blir bättre och bättre för varje dag), ny tv och ny skolan så har jag inte direkt prioriterat datan.

Idag har jag gått min tredje dag på Elisabethskolan. De har ett system med långa lektioner, man har bara en lektion om dagen, fast med flera pauser så klart. Så i fredags började vi gå igenom lite manikyrteori, då prtade vi mest om produkterna som vi ska använda och lite anatomi.

Men idag har vi haft våran första praktiska lektion, i ansiktsbehandling. Kändes lite konstigt att ta på sig de kläderna som vi fått för praktiklektionerna. Men mina kläder satt bra och trots att jag kännt mig lite halvt sjuk hela förmiddagen, så var det roligt.

Det blev lite rengöring. Imorgon tror jag att vi ska börja med hudanalys och peeling. Ska bli kul!

Nej, nu ska jag sitta och ta det lugnt framför tv:n en stund och sen väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0