Nu kommer hösten!

Känns som evigheter sen jag senast blogga, men när jag kollar på de senaste inläggen så är det faktiskt bara några veckor.

Hur som helst så känns det som att jag har haft hur mycket som helst att säga, men samtidigt inte. Mitt liv känns lite rörigt för tillfället... Jag är i skolan hela veckodagarna och till och med på helgen får jag inte helt ledigt från det, för då måste jag plugga inför kommande prov. Detta leder till att jag börja tappa kontakten med allt och alla som inte har med skolan att göra, det känns också ganska tungt. Ändå har jag inte tillräkligt mycket energi för att göra någonting åt det.

Någonting som jag dock tror är det som drar mest energi från mig är att vi bor lite trångt just nu (fyra personer på 42 kvadrat) blir som en stor frantalkrock varje dag för min del eftersom det är tre personer med ungefär samma personlighet, och så är det jag. Förhoppningsvis så blir det bättre snart (försöker jag i alla fall att inbilla mig själv)...

Jaja, nu har jag fått skriva av mig lite och det känns ganska bra. Vi får väl se hur regelbundet jag kommer att skriva i framtiden, men jag ska försöka att inte få för långa mellanrum mellan inläggen. Nu måste jag plugga för de två närmste proven i planeringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0