Morgonlista

Vad gör du just nu?
Äter frukost, bloggar och kollar på morgontv

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Då är jag färdig hud- och spaterapeut sen några månader  tillbaka. Förhoppningsvis så har jag kommit in på stylisthögskolan. Jag vet inte ritkigt exakt vad jag vill göra med mitt liv än, men jag vet att jag vill jobba inom mode, kanske styla i en tidning?

Vad ångrar du, om något, i livet?
När jag gick i grundskolan fanns det några personer som inte var så snälla mot mig. Jag ångrar att jag inte tog modet till mig och sa ifrån ordentligt.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jag har precis köpt mig en ny fuskpälsjacka. Den är dädligt snyggt och ritkigt varm och mysig. Den kommer jag nog mest matcha med ett par tajta jeans och mina bruna vinterkängor med kilklack.

Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Familjen 2. Min mobil 3. Kaffe/te (helst till en nyutgivet modemagasin)

Har du någon dold talang?
Jag är väldigt duktig på att "rulla" ett mynt på knogarna. Det var för några år sen när jag såg det på Constantine och Pirates Of The Carabbiean som jag bestämde för att lära mig det, och det gjorde jag!

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen blev det en lunch och shopping med Linnéa. Den kvällen avlsutades med pizza, film och en spontanutgång som vi inte kom hem fören tidigt på morgonen. Hela söndagen tillbringade jag och min älskling på Naturhistoriska Museét och en lång promenad i Slottskogen.
Denna helgen kommer att bli lite lugnare. Idag tänker jag utnytja att jag har lägenheten för mig själv, ska städa, tvätta, bada Hugo och bara ta det lugnt. Imorgon har jag faktiskt inte planer alls!

Vad har du på dig just nu?
Hipster och en stor tröja från förra årets Göteborg Horseshow

Bästa skönhetsknep?
Ta reda på vad du är för hudtyp (ta hjälp av en hudterapeut om du inte kan själv) och använd bara produkter som är anpassade för din hudtyp. Om du använder fel proukter kan det orsaka mer skada än nytta!

Vilka är dina dagens planer?
Äta klart frukosten, städa, tvätta, bada Hugo och så ska jag nog gå och handla och ha storkok med lunchlåder för nästa vecka.

Vad äter du helst inte?
Russin

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
Kenza, Isabel Adrian, Kissie

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Mitt nuvarande förhållande är inne på det 6:e året

Bästa staden/landet du besökt
Jag trivdes grymt bra i Rom! Otroligt vacker stad och jag gillade människorna. Men om jag skulle flytta ifrån Göteborg under en längre tid så är det nog mest sannolikt att det blir New York eller Miami.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Får faktiskt inte höra det särskillt ofta. Men när vi hade ett Look-alike projekt sista året i gymnasiet så blev jag Hillary Duff.

Tror du på gud?
Nej, jag är humantist

Vad är din största rädsla?
Spindlar, hissar, höjder, trånga utrymmen

Hur vill du bo i framtiden?
Jag är en stadsmänniska och min dröm är att bo i en stor loftlägenhet i centrala stan.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Jag har aldrig hoppat fallskärm, som jag vill testa någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0