Ett liv utanför detta

Det här med att brja blogga lite mer kontinueligt går inte så bra känner jag!
Borde kanske lägga upp nått mål med att blogga minst en gång varannan dag eller något sånt. Vi får väl se hur det går med det....

Den här veckan har varit väldigt tuff i skolan, många sköna och rolig behandlingar men mycket nytt att lära sig. Både måndag och tisdag var det ansiktsmassage, onsdag var det ett ritkigt tungt anatomiprov om huden och torsdag och fredag har det varit make up. Känner att jag egentligen hade behövt en ritkigt lugn helg och bara ldda batterierna, men det går inte. För på måndag har jag ett minst sagt t u n g t prov i ansiktsbehandling. Den här gången är det teori och vi ska kunna allt om hudtyper och efflorisancer (allt som inte bara är ren och klar hud typ födelsenärken och allt sånt). Självklart är allt på latin.

Idag ska jag försöka att ha lite kul i alla fall, så att jag orkar med allt plugg. Nu på morgonen ska jag ta tag i tvätten och kanske städa lite (jag är en sån som slappnar av, av att städa) men sen blir det lunch på stan med Linnéa. Den senaste tiden har jag börjat förstå hur viktigt det är att faktiskt träffa personer som man faktiskt inte kopplar ihop allt för mycket med skolan. Ibland behöver man en paus från allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0