Tips på hårvård:

Här om dan köpte jag ett nytt schampoo och balsam från Aussie. Jag har använt deras serie för volym tidigare men den här gången kände jag att jag ville testa något nytt, så det fick bli deras serie Miracel Moist, för torrt hår.

Min första reaktion var att de doftade STARKT som godis, konstigt nog på ett bra sätt. Även om det luktar mycket så blir det inte för mycket och håret har samma doft efteråt.
Jag behandlar ofta mitt hår på många sätt, för det mesta fönar och ibland använder jag plattång, vilket leder till att mitt hår är lite slitet. Efter ca 2-3 gångers användande så tycker jag faktiskt att mitt hår har fått lite mera glans och känns lite friskare.

Det kostar lite mer än vissa andra hårvårdsprodukter, ca 120 kr/st, men jag tycker absolut att de är värda pengarna! Både shampoot och balsamet är väldigt drygt och jag lyckas få mina flaskor att räcka i nästan två månader (och jag tvättar håret nästan varje dag).

Så vill du unna dig själv ett lite finare shampoo och balsam så kan jag verkligen rekomendera produkterna från Aussie! Det finns många olika serier att välja på beroende på vad ens hår behöver och det känns riktigt lyxigt!

Testa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0