Längtar till Cypern!

Kollar igenom alla bilderna och filmerna från när jag, Linnéa och Alex var i Ayia Napa förra sommaren. Det känns lite sjukt att jag och Alex ska dit igen om mindre än en månad. Jag längtar såååååååååååå mycket!

Det kommer att bli fyra helt fullspäckade dagar. Vi har planerat att åka vattenskoter, festa, hyra fyrhjulingar och åka runt själva och titta, kanske åka med på en båttur igen, bada, snorkla och mycket, mycket mer!

Dock är nästan alla bilderna tagna med Alexs GoPro filmkamera. Den är helt otrolig och kan bl.a. filma under vatten och ta jättebra filmer, däremot är inte korten alltid lika bra. Men med minnernas hjälp så är korten helt klara ändå!


Jag och Christoff, som vi hyrde vattenskotrarna av



Vi kunde dricka öl vid poolen







Snorkling







Väldigt dålig bild på mig,men ville visa hur vackert det var
där vi snorklade






Sen får man ju inte glömma favoritbaren, Tommy's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0