Har vaknat med min älskling

God morgon!
Är allt bra med mina fini läsare? Kändes bra att inte sova själv i natt. Så idag är jag på ganska gott humör!

Blir en del åkande fram och tillbaka idag dock... När jag druckit upp mitt te ska jag bege mig mot Lerum igen. (Har lovat att åka och hämta Alexs fiskegrejer, jag är världens bästa flickvän...) och sen ska jag in till stan igen. Vi ska fira "svärmors" födelsedag. Vi har pratat lite om att gå ut och äta på resurang, men vi får väl se vad som händer.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning. Tänkte visa er en jättefin klänning som jag fick av mamma igår sen med!

See yah!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fin blogg du har! :D

Var med och tävla om att bli veckans blogg!



Ha en bra dag :)

2011-07-29 @ 12:06:56
URL: http://m1m1.myshowroom.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: åh vad glad jag blev nu, tack så mycket! :D kram!

2011-07-29 @ 17:39:32
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0