En bra hemmakur för huden

För några månader sen såg jag ett tips på ett forum på en väldigt bra hemma-ansiktsmask.

En bastu är bra för många saker, med med ett lager honung i ansiktete när du bastar, gör du underverk! Det räcker med en matsked. När jag först läste det så trodde jag inte riktigt på det, men efter att ha testat och gjort lite efterforskningar så är jag helt övertygad.

Houng är antiinflamatoriskt (alltså bra om man har problem med akne eller oren hy) och är dessutom väldigt återfuktande. Jag upplevde också att områden som är lite röda (ofta ett resultat av akne) bleknade lite.


Själv har jag en del akne som jag slåss med, och jag tycker att det gör stor skillnad. Huden känns både ren och återfuktad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0