Snart iväg till stallet

Usch vilken dag. var så glad imorse, men mitt humör har åkt bergochdabana hela dagen....

Idag har jag varit nere hos tandäkaren och hämtat ut min nya bettskena. Jätteobekväm att ha i munnen, men nu ska jag vä förhoppningsvis sluta gnissla tänderna på natten. Efter det blev det lite shopping, tänkte visa lite bilder sen. Gick till en lite mindre affär här i Lerum. Det blir lite dyrare än att handla på typ hm och sånt, men jag tycker att det är värt det för att kunna köpa kläder som inte alla andra har efter en vecka.

Om en stund ska jag och mamma åka iväg till stallet, som vi alltid gör på torsdagar. Vad skulle jag göra utan hästarna i mitt liv? Har man haft en dålig dag så finns det verkligen inget bättre än att åka till stallet och vara där i nån timma. Jag blir alltid mycket gladare än vad jag var innan när jag varit där. Här om dan räknade jag ut att jag har faktiskt varit på samma stall i 14 år nu. Det är helt sjukt hur fort tiden går!

Jaja, nu ska jag ta mig en promenad med Hugo och sen ska stallkläderna på!
Hörs senare!


Underbara Jutagården


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0