Måndagen den sista januari

God morgon!
Hoppas att allt är bra med alla! Jag är fortfarande på jättebra humör sen igår, känner mig helt enkelt glad och lycklig.

Om en stund ska jag och älskling ta oss in till stan så jag får shoppa lite och senare i eftermiddag ska vi gå på bio. Den här gången blir det Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1. Jag har redan sett den en gång, men den var så otroligt bra så jag tycker att jag kan se den igen.

Har en känsla av att det kommer att bli en bra dag!

Eftersom batterierna på min kamera är slut så får jag väl lägga in en annan bild istället. Den här är från skolans aktivdag i sommras. Våran klass (som är den enda med bara tjejer) vann delen av bästa hejatklack. Det känns sjukt att om några månader så kommer jag kanske aldrig att träffa vissa av dessa underbara tjejer igen...


Kommentarer
Postat av: milla

mig måste du träffa snart igen!

2011-07-26 @ 14:22:13
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0