Måndag, veckans värsta dag?

Usch, jag känner mig totalt utmattad... Av någon anledning sov jag sjukt dåligt i natt och på praktiken fick jag verkligen känna av vad det menas med att vara praktikant på en av Sveriges största klädkedjor, hela min kropp gör ont!

Inte nog med det, jag hann bara vara hemma i lite drygt en timma innan jag var tvungen att ge mig iväg igen. Hade sånglektion och var tvungen att gå eftersom vi börjar träna för årskonserten.

Men nu är jag äntligen hemma för att stanna hemma, känns helt underbart!


Tur att man har en sån här söt sak att komma hem till (som precis bitit sönder ännu en leksak så att det ligger bomull utspridet i hela vardagsrummet) :P


Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Åh vilken sötnos! :)

2011-01-24 @ 20:40:32
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0