Lugn söndag

Hej på er!
Jag har varit otroligt dålig på att blogga den senaste tiden. Anledningen är att jag inte har mått så jättebra. Jag har varit lite småsjuk, har haft lite personliga problem och då känner jag inte för att blogga, plus att om jag väl hade tvingat mig sjäkv till att blogga så hade det nog blivit väldigt dåliga och tråkiga inlägg...

Nu mår jag i alla fall mycket bättre och känner att jag kan sattsa på allt igen och där också bloggen. Ska försöka att få till inlägg som inte bara handlar om min dag utan även om smink, skönhet och såklart spel, det är ju trots allt därför som bloggen heter som den gör.

Idag är det söndag och jag tänker göra som de flesta andra och bara ta det lugnt och kolla på lite sport på tv. I morse tog jag ett riktigt långt och varmt bubbelbad och avslutade med lite bus. Det känns helt underbart att äntligen bli nån nyans mörkare. Hatar verkligen att vara helt blev och tråkig. Ska köra på ordentligt i några dagar nu så jag får en riktigt fin fejkbränna ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0