Det är en bra dag

Igår mådde jag inte så jättebra, det blev lite för mycket i fredags. Så jag tog det bara lugnt och var inte särkillt mycket vid datan över huvud taget. Det  fick bli en mysig dag med älskling, men hyrfilm och kladdkaka.

Idag har också varit en jättebra dag. För första gången i år så har jag ritkiga vårkänslor! Jag känner lite ny livslust och är bara glad. Eftersom jag hoppade av praktiken har jag dessutom tre veckor med ledighet att se fram emot, och det är inte heller att klaga på. Men jag ska försöka vara produktiv och jobba en del ändå, även om jag inte är i skolan eller på en arbetsplats. Blir förhoppningsvis en hel del jobb med mitt och Beas uf-företag.


I förmiddgs var jag ute och övningskörde med pappa, och det gick ritkigt bra. Förra lektionen så sa min körlarare att jag nog inte har så mycket kvar tills det är dags att boka alla proven och det känns ju inte allt för fel. Hoppas bara inte att jag blir så nervös så jag kuggar på proven för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0