Bilder från MyDog

Idag har jag som sagt varit på MyDog-mässan med mamma. Det blev en kul dag med massa olika hundar och trevliga männsikor, shopping och underhållande uppvisningar. Självklart fick jag med mig lite presenter till Hugo hem. Han fick tyvärr inte följa med eftersom man inte fick ta med hundar som inte ställs ut. Men vi kollade en hel del på de andra kineserna istället.








Jag shoppar av mig lite


På läktaren, i väntan på polisens uppvisning. Den var riktigt bra faktiskt! Svårt att förklara riktigt varför, men de hade en hel del humor med och en hel del vältjmad musik som inte gick att annat än älska.






Sen skulle försvaret visa upp sin bomb- och minhundar


En av hundarna som tränar för att vara med i Snövit och de sju dvärgarna. En grymt kul föreställning med massa hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0