Lite ensamstid

Idag har varit sååå mycket bättre! Igår blev inte så hemsk ändå på slutet faktiskt. Det blev en spelkväll hemma hos en kompis med massa kul tv-spel, bl.a. Dead Speace mitt i natten på en 50" tv och helt släckt. Usch, det var ganska läskigt!

Jag kom i alla fall hem för en stund sen. Pojkvännen stannade kvar lite längre, de tänkte spela stratergikrigsspel på datorerna, och det tycker inte jag är så kul, så jag åkte och hämtade Hugo (som fått tillbringa natten hos "farmor") och åkte hem och slappa vid tv:n. Passade på att stanna till fort i Nordstan på vägen och köpte lite nytt till ansiktet, lite smink och så. Tyckte också att jag förtänade lite nya ansiktsmasker, så det blev tre små. En av dem är på nu.

Så skönt att bara sitta själv i soffan en stund och just nu toppas allt med bra tv-program, underbar ansiktsmak och favoritteét!


Chokladmask (går att köpa billigt på ex. Åhléns) Den luktar till och
med choklad, bland de bästa jag provat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0