Hemma igen!

Nu är jag hemma efter min semester i Cypern och i Danmark. Hade egentligen planerat att blogga lite när jag var där, men till att börja med så hade vi riktigt stora problem med att hitta en adapter, så kunde varken ladda datan eller mobilen och sen ville inte hotellets internet fungera över huvud taget...

Men nu är vi som sagt hemma igen, vi hade så kul och jag kan ärligt talat säga att det hör var nog den bästa resa jag gjort! Vi var bara i Cypern i fyra dagar, men vi hann med så mycket så det gjorde inte så mycket. Sen blev det två dagar i Köpenhamn med familjen eftersom min pappa fyllde år. Blev en helt perfekt nertrappning innan man kom hem igen. Lär bli lite bildbomber de närmsta dagarna ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0