Emma S

Jag har börjat använda några produkter från Emma S, de senaste. Tänkte skriva lite om vd jag tycker om dem:

Facial soap är någonting som alla borde ha hemma. Det absolut viktigaste steget för en frisk hy är just rengöringen. Vad jag kände så doftade den inte någonting alls. Konstistensen är väldigt bra och blir till ett skönt skum när man blandar ut det med vatten. Efteråt kändes min hud väldigt len!

Räddaren i nöden! Använder den nästan varje dag. En underbar facial mist som återfuktar huden och får dig att se fräsch ut igen efter en varm dag. Den är så skön och svalkande så jag använder den ibland när jag egentligen inte ens behöver den. Dessutom doftar den gott och precis lagom mycket.




För att känna sig lite extra fräsch, utan att behöva sminka sig så är denna Moisturing tinted Day cream perfekt! Som namnet antyder så är det en återfuktande dagcreme med en lite tonande effekt. Du får alltså en lite jämnare hudton utan att behlva använda concealer eller foundation. Jag tycker att den funkar väldigt bra! Självklart täcker den inte lika bra som smink, men det ska man inte förvänta sig heller. Men för en vanlig dag när man egentligen inte ska göra något speciellt, eller inte har så stora problem med huden, funkar den hur bra som helst!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0