Drömköpen

Jag har hittat två drömplagg, på en dag! Passade på att gå in på favoritaffären (Zara) när jag var inne i stan och plötsligt ut ur den rosa dimman uppenbarade den sig, hehe kanske inte ritkigt var så, men det var så jag kände. Efter flera säsongers letande där allting alltingen varit för dyrt eller helt enkelt inte känns rätt, har jag hittat den, den perfekta Trenchcoaten. Den ser inte så mycket ut på hängaren, men när den är på så sitter den så snyggt så jag knappt vågar tro det!

Och som om inte det var nog, när jag mer eller mindre skuttade fram till kassan så fick jag syn på nästa dröm. Min perfekta (trendiga men endå tidlösa) väska. Nu kommer min familj börja tjata om att jag har för många väskor igen, men det får det vara värt, hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0