Det bästa inom make up!

Det finns ett make up märke som slår alla andra med hästlängder. Jag testade det för första gången när jag fick ett Get started kit av mina föräldrar, när jag fyllde 18, efter det är jag helt fast. Skulle aldrig byta till något annat! Svaret på alla hudproblem i ansiktet är Bare Minerals.
De har alla produkter inom make up som du behöver för en vardagsmake up, concealer, foundation, mascara, you name it. Okej, de är ganska dyra (en foundation kostar ca 350 kr) men det är såååå värt det! Produkterna är väldigt dryga och täcker precis så där lagom mycket, det döljer det som du inte vill visa, men det ser fortfarande så naturligt ut.

Tesa och du kommer aldrig vilja byta!





Och ett tips till de som ska åka utomlands (eftersom solen verkar ha
bestämt sig för att aldrig mera synas i Sverige) är denna foundation med
spf 30. Har inte testat den själv, men är siktigt sugen på att köpa mig en
egen nu när jag ska åka iväg om två veckor.
Kostar ca 600 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0