Text eller rubrik först?

Egentligen har jag inte sirekt någonting att säga. Kan verkligen inte förstå hur vissa bloggare får fram flera bra inlägg varje dag, funderar på om jag någonsin kommer att klara det, hehe.

Idag har jag och älskling bara tagit det lugnt hela dagen. Och nu på kvällen har jag varit i stallet. För sista gången på en månad. För nästa vecka åker jag till praktiken, och då blir det väldigt svårt att ta mig hemvarje torsdag, så jag får skippa fyra lektioner. Känns lite tråkigt. Men tror att det kommer att bli väldigt kul att praktisera på ett spa, plus att det nog ser väldigt bra ut på cv:t.

Imorgon blir det lite mer saker att blogga om! Åker in till stan, dels för att gå i stan med Bea, ska förmodligen boka tid för att göra tatuering nummer 2, sen blir det möte med min och Beas rådgivare i UF. Efter det ska jag och älskling + några andra åka och köra gocart. Och som grädden på moset, så sk ajag och älsking ha en myskväll med hyrd film och hallonpaj. Perfekt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0