Filmkväll

Känner mig lite nere när jag är sådär lite irriterande sjuk, inte trött nog för att sova hela dagen och inte pigg nog för att ha en vanlig vardag.... Men min älskling kom på idén att gå och hyra en film och ha en myskväll. Sagt och gjort. Vi hyrde filmen och fixade i ordning lite chockladpudding med grädde (mums).

Den här gången blev det Alice i Underlandet. Ingen av oss hade sett den innan och eftersom den blivit så omtalad så kändes det nästan som att man var tvungen att se den.

Tyckte att den var rätt så bra. Gillade den coola vändingen som kom mot slutet, den gjorde verkligen hela filmen! Ett stort plus för alla grymma skådespelare som de fick med, som höjde kvaliten avsevärt!



Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Känns bra att man inte är ensam med att känna så! :)

2010-10-13 @ 23:33:22
URL: http://maulun.blogg.se/
Postat av: Neha

Jag gillade den filmen

2010-10-14 @ 14:53:32
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0