En köttfri dag i veckan?

God morgon! Hoppas att allt är bra med er!
Har precis fått i mig lite frukost och nu sitter jag och kollar lite grejer på datan.

Men jag hittade en (vad jag anser) lite konstig arikel på aftonbladet.se, de snackar om att man ska ha en köttfri dag i veckan i skolmatsalen. Antar att målet är att folk ska vilja ta med sig den idén hem med.

Jag känner mig lite kluven med det där faktiskt, det finns väl både fördelar och nackdelar med i fall ett sådant förslag skulle gå igenom.

Vad tycker ni?



Skulle ni vilja skippa köttet en dag i veckan?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag skulle kunna tänka mig att äta vegetariskt en dag i veckan, tycker vegetarisk mat är så himla gott! :)



Ja, jag är i princip aldrig stressad, tycker inte det går fortare för att man är det ;)

2010-10-16 @ 12:05:41
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: andréa

sv; Åh tack så himla mycket! De behövs verkligen någonting bra för mina naglar! ska testa det! :)

2010-10-16 @ 12:13:33
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0