Tillbaka på spat

Men den här gånger är det för sista gången.
Sen är min praktiktid slut. Det känns riktigt bra! Det har varit jobbigt och nästan outärligt ibland, men jag har tagit mig igenom det och det är jag stolt över. Har en del saker att säga om det här stället som en arbetsplats, men jag tänker inte skriva av mig här, det känns inte allt för snällt. Vill någon ha lite mer ingående kommentarer så är det bara att slänga iväg ett mail!

Tatueringen känns ganska så okej faktiskt, dock börjar den bli ganska torr. Men det ska ju bli sårskorpor, som sen ska trilla av innan den är helt läkt. Det är väl lika bra att det hönder direkt.

Jaja, nu ska jag och Bea ligga och slappa i hotellrummet och kolla på tv. Som ni ser på bilden så är jag helt slut. Har inte blivivt mycket sömn när jag varit hemma. Har haft för mycket roligt att göra.

Greys Anatomy kommer går ju senare med, missa inte!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack så mycket, det värmer verkligen! (:

2010-11-17 @ 19:11:17
URL: http://emaapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0