Spelrecentio: Call of Duty, World at War



Ännu ett Call of Duty-spel, ja, jag gillar verkligen dem!

Jag tyckte att spelet var okej, men inte så mycket mer.... Storyn utspelar sig i andra världskriget, där man är på ryska- och amerikanska sidan. Man kan spela de flesta banorna i kampanjen i split screen. Det är en mycket uppskattad del i spelet, eftersom jag personligen tycker att det är mycket roligare än att spela själv.

Men en del som jag verkligen irriterar mig på, vilket skaparna har åtgärdat i senare spel, är när man rör sig med många andra "personer". Du kan bli utknuffad ur skydd eftersom när någon går på dig, så blir du flyttad. Men om du går på någon, så blir inte den flyttad. Kanske en liten bagatell, men det förstör i alla fall min spelglädje...

De vapen som erbjuds är bra och tidsenliga. Eldkastaren


Grafiken och ljudet är bra, de har verkligen lyckats att få till rätt musik till rätt situationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0