Min jul

Min jul blev an av de bästa jag varit med om faktiskt. Varit en del släktingar här hemma, och på kvällen kom älsklingen hit med efter att ha varit med hans familj under dagen. Tänkte buda på två av de bästa bilderna, för det blev inte så många, hehe.

Och gissa vem som var tomte i år? En del av er vet ju att jag gillar tv-programet Top Gear, så vi gör ett eget improviserat försök att härma dem:

"Some say that he has seen Christmas with Donald Duck one Billion times and that hes raindeer is a little chineese crested dog. Well, all we know is that he's not Santa Clause, but he is Santa Clause brasilian cousin!"






Nu ska jag ta och fortsätta att kolla på en av mina Greys Anatomy-boxar, en av de mycket uppskattade julklapparna. Ha en underbar juldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0