Jul på Liseberg ikväll

Hej på er!
Känner att jag är inne i en riktigt djup bloggsvacka. Bloggar en eller två dagar, sen blir det inget på nästan en vecka, och så börjar det om igen... Nej, skärpning!

Men jag har haft såååå mycket att göra de senaste dagarna, men nu ska jag i alla fall försöka att få ihop minst ett inlägg om dagen, även om det inte har hänt någonting speciellt.

I förrgår fyllde min älskling år, GRATTIS! 20 år blev han, och jag träffade honom när han car 14, det är ett tag som vi kännt varandra nu, hehe.

Ikväll blir det Jul på Liseberg med honom och hans mamma. Det ska blir jättemysigt, har längtat ända sedan de öppnade för året! Kan behöva ha lite kul nu, för imorgon blir det bara en massa plugg... Har en uppgift i Ntur B att göra färdigt.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0