Dan före doppardan



Hej alla läsare!
Idag har det inte hänt så mycket faktiskt. Jag har varit inne i stan en stund och fått en ansiktbehandling + diskuterat en kur med behandling som jag eventuellt ska börja med. Jag har ju som sagt inte riktigt den bästa hyn i världen, har en del acne och acneärr och kollar nästan ständigt efter behandlingar som kan hjälpa. Hade ju en behandling som jag gillade och som fungerade, men den blev alldeles för dyr i längden...

Imorgon är det julafton. Men jag känner mig nästan ledsen. Den där känslan som man hade när man var liten, man räknade ner dagarna redan i november, vaknade vid fyra på morgonen och massa sånt. Känner inte ritkigt så länge...

Har ni fått någon julkänsla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0